Experiencia de marca empleadora en trabajadores de la empresa Tigo en Barranquilla

Currently, more and more organizations are worrying about the internal work environment, specifically in the arduous task of attracting and retaining human talent, making this a key issue for organizational strategy; Taking this into account, organizations have seen in internal marketing, and especi...

Full description

Autores:
Tolosa Rada, Jesús
Diaz Miranda, Yiceth
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/10933
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/10933
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Employer brand
Employer brand experience
Dimensions
Strategies
Endomarketing
Marca empleadora
Experiencia de la marca empleadora
Dimensiones
Estrategias
Mercadeo interno
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)