El texto argumentativo como estrategia mediada por las TIC para el fortalecimiento de la lectura crítica
The present research is intended to foster critical reading competencies using Communication and Information Technologies (CIT) by means of use of mediation and argumentative text to students attending first semester of Social Communication at Universidad de la Costa. This research has been leaded a...
- Autores:
-
Iglesia Montes, Diana Dolores
Castro Barros, Margarita Rosa
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/438
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/438
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Crítica
Lectura
Texto argumentativo
TIC
Critical reading
Argumentative text
CIT
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual