La lúdica como estrategia pedagógica para mejorar la convivencia escolar
The present research aims to propose pedagogical strategies from the ludic point of view to strengthen coexistence in fifth-year students of the María Mazzarello Mixed Educational Institution. Understanding school coexistence is an interrelational process that occurs from an interpersonal and collec...
- Autores:
-
Barros Orozco, Claudia Patricia
Granados Herrera, Mileidy Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8924
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8924
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- School coexistence
pedagogical strategies
games
games and participation
Convivencia escolar
estrategias pedagógicas
lúdica
juegos y participación
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International