La lúdica como estrategia pedagógica para mejorar la convivencia escolar

The present research aims to propose pedagogical strategies from the ludic point of view to strengthen coexistence in fifth-year students of the María Mazzarello Mixed Educational Institution. Understanding school coexistence is an interrelational process that occurs from an interpersonal and collec...

Full description

Autores:
Barros Orozco, Claudia Patricia
Granados Herrera, Mileidy Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8924
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8924
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
School coexistence
pedagogical strategies
games
games and participation
Convivencia escolar
estrategias pedagógicas
lúdica
juegos y participación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International