Mediación didáctica pedagógica para el fortalecimiento de las competencias lectoescritoras de los estudiantes de tercer grado
This research has been carried out with the purpose of designing a reading and writing proposal through the Reading Train as a methodological strategy to improve the communication skills of third grade students of the José Agustín Blanco Educational Institution. This study is of great importance, si...
- Autores:
-
Casas Urueta, Claudia Margarita
Negrete Hernández, Moisés Antonio
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5687
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5687
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pedagogical didactic mediation
Literacy skills
Methodological strategy
Communication skills
Mediación didáctica pedagógica
Competencias lectoescritoras
Estrategia metodológica
Habilidades comunicativas
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/