Mediación didáctica pedagógica para el fortalecimiento de las competencias lectoescritoras de los estudiantes de tercer grado

This research has been carried out with the purpose of designing a reading and writing proposal through the Reading Train as a methodological strategy to improve the communication skills of third grade students of the José Agustín Blanco Educational Institution. This study is of great importance, si...

Full description

Autores:
Casas Urueta, Claudia Margarita
Negrete Hernández, Moisés Antonio
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5687
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5687
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pedagogical didactic mediation
Literacy skills
Methodological strategy
Communication skills
Mediación didáctica pedagógica
Competencias lectoescritoras
Estrategia metodológica
Habilidades comunicativas
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/