El método Montessori como estrategia pedagógica en la enseñanza de la lecto-escritura en aulas inclusivas

The research work arose from the need to work with children who have some special educational need and are part of inclusive classrooms, which gave rise to go hand in hand with the Montessori method as a primary basis for the strengthening of literacy in primary basic education. For this reason, it...

Full description

Autores:
Berdugo González, Valeria
Gutiérrez Fontalvo, Andrea
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8248
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8248
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading and writing
Strategies
Teaching
Montessori
Inclusion
Lecto- escritura
Estrategias
Enseñanza
Inclusión
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International