El método Montessori como estrategia pedagógica en la enseñanza de la lecto-escritura en aulas inclusivas
The research work arose from the need to work with children who have some special educational need and are part of inclusive classrooms, which gave rise to go hand in hand with the Montessori method as a primary basis for the strengthening of literacy in primary basic education. For this reason, it...
- Autores:
-
Berdugo González, Valeria
Gutiérrez Fontalvo, Andrea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8248
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8248
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading and writing
Strategies
Teaching
Montessori
Inclusion
Lecto- escritura
Estrategias
Enseñanza
Inclusión
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International