Mediación didáctica de las TIC como estrategia para fortalecer el desarrollo de competencias lectoras en los estudiantes
This paper addresses the incidence of the didactic mediation of ICT as a strategy to strengthen the development of reading skills in sixth grade students of the I.E.D. La Unión, located in the city of Barranquilla. The analysis arises taking into account the results obtained in external tests and th...
- Autores:
-
Contreras Villarreal, Banezza
Rico Acosta, Carolina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9662
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9662
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Competencia Lectora
Mediación didáctica
Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)
Estrategias
Reading competence
Didactic mediation
Information and communication technologies (ICT)
Strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)