Mediación didáctica de las TIC como estrategia para fortalecer el desarrollo de competencias lectoras en los estudiantes

This paper addresses the incidence of the didactic mediation of ICT as a strategy to strengthen the development of reading skills in sixth grade students of the I.E.D. La Unión, located in the city of Barranquilla. The analysis arises taking into account the results obtained in external tests and th...

Full description

Autores:
Contreras Villarreal, Banezza
Rico Acosta, Carolina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9662
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9662
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Competencia Lectora
Mediación didáctica
Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)
Estrategias
Reading competence
Didactic mediation
Information and communication technologies (ICT)
Strategies
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)