Estrategia de marcas propias de abarrotes comestibles en los supermercados de la ciudad de Barranquilla: caso Olímpica

The great advance of the retail sector in Colombia placed it, in 2016, in the second place among the Latin American countries in the Global Retail Development Index (GRDI, for its acronym in English) ranking prepared by the international consulting firm A.T. Kearney One criterion evaluated is the sa...

Full description

Autores:
Arroyo Cantillo, Isaías David
Rhenals Badillo, Laura Milagros
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4885
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/4885
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Fidelización de clientes
Marcas propias
Sector retail
Supermercados
Customer loyalty
Own brands
Retail sector
Supermarkets
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International