Práctica pedagógica rural en escuelas con aulas multigrado de básica primaria del departamento del Atlántico
The present study was set as a purpose to characterize rural Pedagogical Practice in three primary schools of the Department of Atlántico. The type of research is mixed, quantitativequalitative, with more emphasis on the qualitative, linked to a descriptive scope that allows obtaining relevant infor...
- Autores:
-
Camargo Charris, María Alejandra
De Moya Muriel, Gredys Judith
Maldonado Charris, Karina Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3190
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/3190
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pedagogía rural
Enseñanza básica primaria
Profesor
Caracterización
Rural pedagogy,
Primary basic education
Teacher
Characterization
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International