Práctica pedagógica rural en escuelas con aulas multigrado de básica primaria del departamento del Atlántico

The present study was set as a purpose to characterize rural Pedagogical Practice in three primary schools of the Department of Atlántico. The type of research is mixed, quantitativequalitative, with more emphasis on the qualitative, linked to a descriptive scope that allows obtaining relevant infor...

Full description

Autores:
Camargo Charris, María Alejandra
De Moya Muriel, Gredys Judith
Maldonado Charris, Karina Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3190
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/3190
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pedagogía rural
Enseñanza básica primaria
Profesor
Caracterización
Rural pedagogy,
Primary basic education
Teacher
Characterization
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International