Estrategia concreta pictórica y abstracta para desarrollar competencias matemáticas en grado tercero de la Institución la Rinconada Guamal Magdalena

"The main goal of the present assignment is to implement the concrete, pictorial and abstract strategy (CPA according to its initials in Spanish) with means of developing mathematical aptitudes for solution of problems, communication and modelling in 3 rd grade students of elementary school in...

Full description

Autores:
Moreno Ardila, Lianeth
Ortega Borrego , Nildre Paola
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/192
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/192
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Estrategia concreta
Pictórica y abstracta
Matemáticas
Guamal Magdalena
Institución la Rinconada
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual