Las prácticas pedagógicas inclusivas como mediación educativa en el proceso de enseñanza y aprendizaje de los estudiantes de la IED Elvia Vizcaíno De Todaro de Aracataca
Inclusive pedagogical practices as educational mediation in the teaching and learning process address a major problem. Although schools talk about equity and handle speeches about inclusion, there are still barriers framed in a curriculum that is not very flexible and therefore prevents students fro...
- Autores:
-
Castro Polo, Yolima Del Carmen
Martínez Albus, Edelfa Johana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8219
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8219
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Inclusion
Pedagogical practice
Educational mediation
Curriculum
Diversity
Inclusión
Práctica pedagógica
Mediación educativa
Currículo
Diversidad
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International