Las prácticas pedagógicas inclusivas como mediación educativa en el proceso de enseñanza y aprendizaje de los estudiantes de la IED Elvia Vizcaíno De Todaro de Aracataca

Inclusive pedagogical practices as educational mediation in the teaching and learning process address a major problem. Although schools talk about equity and handle speeches about inclusion, there are still barriers framed in a curriculum that is not very flexible and therefore prevents students fro...

Full description

Autores:
Castro Polo, Yolima Del Carmen
Martínez Albus, Edelfa Johana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8219
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8219
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Inclusion
Pedagogical practice
Educational mediation
Curriculum
Diversity
Inclusión
Práctica pedagógica
Mediación educativa
Currículo
Diversidad
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International