Pertinencia socio - cultural de los modelos pedagógicos que contextualizan la educación preescolar en San Andrés Isla
The Department of San Andres island is a multicultural and multiethnic territory that has been losing its cultural identity, that require to articulate in school the pedagogical model with the real context of the students., not all curriculum are valid for all contexts, it is required to assume a mo...
- Autores:
-
Cadena Livingston, Diana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2930
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2930
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Educación preescolar
Contexto sociocultural
Modelo pedagógico
Early childhood education
Socio-cultural context
Pedagogical model
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual