Pertinencia socio - cultural de los modelos pedagógicos que contextualizan la educación preescolar en San Andrés Isla

The Department of San Andres island is a multicultural and multiethnic territory that has been losing its cultural identity, that require to articulate in school the pedagogical model with the real context of the students., not all curriculum are valid for all contexts, it is required to assume a mo...

Full description

Autores:
Cadena Livingston, Diana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2930
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/2930
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Educación preescolar
Contexto sociocultural
Modelo pedagógico
Early childhood education
Socio-cultural context
Pedagogical model
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual