Plan integral de marketing para mejorar la visibilidad de la casa del maestro en el sector educativo del departamento del Atlántico
This document presents the design proposal for the comprehensive digital marketing plan for the La Casa del Maestro research center, to improve its visibility in the educational sector of the department of Atlántico. The company's problems, market analysis, methodology, objectives, and techniqu...
- Autores:
-
Mantilla Pardo, Milena
Romani Arias, Jorge
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13089
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13089
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Casa del maestro
Redes sociales
Visibilidad
Plan de marketing
Planeación estratégica
Marketing digital
Alcance
Social networks
visibility
Marketing plan
Strategic planning
DFigital marketing
Social networks
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)