Plan integral de marketing para mejorar la visibilidad de la casa del maestro en el sector educativo del departamento del Atlántico

This document presents the design proposal for the comprehensive digital marketing plan for the La Casa del Maestro research center, to improve its visibility in the educational sector of the department of Atlántico. The company's problems, market analysis, methodology, objectives, and techniqu...

Full description

Autores:
Mantilla Pardo, Milena
Romani Arias, Jorge
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13089
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13089
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Casa del maestro
Redes sociales
Visibilidad
Plan de marketing
Planeación estratégica
Marketing digital
Alcance
Social networks
visibility
Marketing plan
Strategic planning
DFigital marketing
Social networks
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)