Estrategia didáctica para favorecer el desarrollo de competencias científicas en los estudiantes del grado transición

This research, titled “Didactic Strategy to advantage Scientific Competences Development in Transition Children”, has as a general objective to determine the pertinence about the development of scientific competences in Roque Acosta Echeverria educative institution transition students. Performed und...

Full description

Autores:
Caballero Sarabia, Ingrid María
Mesa Sarmiento, Karina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5692
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5692
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Competences
Scientific competences
Didactical strategy
Inference
Classification
Hypothesis formulation
Competencias
Competencias científicas
Estrategia didáctica
Inferencia
Clasificación
Formulación de hipótesis
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International