Estrategia didáctica para favorecer el desarrollo de competencias científicas en los estudiantes del grado transición
This research, titled “Didactic Strategy to advantage Scientific Competences Development in Transition Children”, has as a general objective to determine the pertinence about the development of scientific competences in Roque Acosta Echeverria educative institution transition students. Performed und...
- Autores:
-
Caballero Sarabia, Ingrid María
Mesa Sarmiento, Karina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5692
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5692
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Competences
Scientific competences
Didactical strategy
Inference
Classification
Hypothesis formulation
Competencias
Competencias científicas
Estrategia didáctica
Inferencia
Clasificación
Formulación de hipótesis
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International