El trabajo colaborativo docente un escenario para fortalecer la lectura inferencial en la básica: una revisión sistemática desde el estado del arte

The object of the research is aimed at strengthening the levels of reading, specifically the inferential in teaching practice. The aim is that reading becomes the transversal axis of knowledge through the exercise of collaborative teaching work. Indeed, pedagogical reflection will aim at serious and...

Full description

Autores:
Rosanía Moreno, Carlos Vicente
Mancera Benítez, Jucelly Rossana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5919
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5919
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Inferential reading
Collaborative work
Lectura inferencial
Trabajo colaborativo
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/