El trabajo colaborativo docente un escenario para fortalecer la lectura inferencial en la básica: una revisión sistemática desde el estado del arte
The object of the research is aimed at strengthening the levels of reading, specifically the inferential in teaching practice. The aim is that reading becomes the transversal axis of knowledge through the exercise of collaborative teaching work. Indeed, pedagogical reflection will aim at serious and...
- Autores:
-
Rosanía Moreno, Carlos Vicente
Mancera Benítez, Jucelly Rossana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5919
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/5919
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Inferential reading
Collaborative work
Lectura inferencial
Trabajo colaborativo
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/