Compresión lectora en inglés mediante el uso de herramientas interactivas en la básica secundaria

The investigation has as main purpose to develop reading comprehension in English language through the use of interactive tools in secondary school students. It works under a quantitative, descriptive approach, quasi-experimental design. A sample of 32 students in 9th grade from the Institucion Educ...

Full description

Autores:
Escobar Aguirre, Johnatan
Jiménez Murcia, Freddy Jonathan
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5883
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5883
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Interactive tools
Reading comprehension in english
Reading comprehension levels
Herramientas interactivas
Comprensión lectora en inglés
Niveles de comprensión lectora
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International