Resignificación del conflicto escolar desde una perspectiva proactiva para la construcción de la convivencia escolar

The symbolic constructions that have been woven around the conflict are structured from paradigms associated with violence and as negative elements; This creates a diversity of conflicts, of different nature and of different intensity that becomes an everyday element of the school life not only of t...

Full description

Autores:
Romero Altahona, Rosmery
Wright Livingston, Yomaira
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3017
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/3017
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Conflicto escolar
Perspectiva proactiva
Convivencia escolar
Re significance
School conflict
Proactive perspective
School coexistence
Re significación
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual