Herramientas de autor y su aporte a la práctica pedagógica en el proceso de enseñanza y aprendizaje del inglés
This research analyzes the contribution of author tools to the pedagogical practice of teachers in the areas of English. For this, a diagnostic test was applied that allowed to identify the state of the pedagogical practice of the teachers of the Departmental Educational Institution Natania in the a...
- Autores:
-
Acosta Trejo, Emerson
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2803
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2803
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- TIC
Herramienta de auto
Mediación didáctica
Práctica pedagógica
Inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual