Las TIC como estrategia para la apropiación del modelo constructivista en la práctica docente

The objective of this research work was to establish the guidelines for the usage of the ICT and the appropriation of the constructivist theoretical references of the pedagogical model by the teachers of the elementary school Instituto Distrital Para El Desarrollo Integral (IDDI) Nueva Granada in th...

Full description

Autores:
Hernández Palencia, Claudia
García Rodríguez, Ramiro
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7985
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7985
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pedagogical practice
Constructivist model
Innovative strategies
ICT
Práctica pedagógica
Modelo constructivista
Estrategias innovadoras
TIC
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International