Integración de una didáctica para la convivencia en el currículo de la educación secundaria

A healthy, harmonious school life, without violence, directly affects a classroom environment that motivates learning, the results of academic performance and the improvement of the quality of education. Relating with others in peace, respect and tolerance for diversity is the foundation of the coex...

Full description

Autores:
González Saltarín, Maythe
Cárcamo Vega, Estella
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5786
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5786
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
School coexistence
School climate
Curriculum
Didactic
Pedagogical practices
Convivencia escolar
Clima escolar
Currículo
Didáctica
Prácticas pedagógicas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International