La narración como mediación didáctica en la comprensión lectora de estudiantes de tercer grado de básica primaria
The research objective was to determine the effect of narration as a didactic mediation in reading comprehension in third grade students of elementary school, basing in a positivist paradigm. The type of research was experimental with an explanatory level, under a quasi-experimental design, with two...
- Autores:
-
Meléndez Mendoza, Mauricio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8416
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8416
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Narration
Reading levels
Reading comprehension
Narración
Niveles de lectura
Comprensión lectora
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International