TIC como mediación didáctica para el fortalecimiento de la convivencia escolar en los estudiantes del grado quinto

The purpose of this research work is to analyze the effects of ICT as a didactic mediation in strengthening the coexistence of fifth grade students at the Agricultural Technical Institution of Suarez in the Municipality of Suarez Cauca-Colombia. We worked under the complementary paradigm with a mixe...

Full description

Autores:
Cunda, María Yaneth
Salazar Jara, Ana Milena
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4668
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/4668
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Valores
Convivencia escolar
Mediaciones TIC
Mediación didáctica
Values
School Coexistence
ICT Mediations
Teaching mediation
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International