Mediación didáctica del cuento para el fortalecimiento de la comprensión lectora
The development of reading and writing skills in students is a challenge for the educational system and all the actors involved. From this point of view, the present investigation has as its general objective: to design a proposal for didactic mediation that, based on the story, contributes to the s...
- Autores:
-
Julio Meléndez, Daira Estela
Sarmiento Julio, Fermín
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9465
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9465
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pedagogy
Curriculum
Didactic mediation
Reading comprehension
Pedagogía
Curricular
Mediación didáctica
Comprensión lectora
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)