Mediación didáctica del cuento para el fortalecimiento de la comprensión lectora

The development of reading and writing skills in students is a challenge for the educational system and all the actors involved. From this point of view, the present investigation has as its general objective: to design a proposal for didactic mediation that, based on the story, contributes to the s...

Full description

Autores:
Julio Meléndez, Daira Estela
Sarmiento Julio, Fermín
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9465
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9465
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Pedagogy
Curriculum
Didactic mediation
Reading comprehension
Pedagogía
Curricular
Mediación didáctica
Comprensión lectora
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)