Plataformas educativas virtuales y su incidencia en el desempeño académico en el área de Ciencias Sociales de los estudiantes de la básica secundaria
Educational practice in the 21st century cannot be behind the scientific and technological advances, which is why the inclusion of ICTs in education will allow a better way of teaching and also how what learners learn; therefore, this research work aims to analyze the incidence of virtual educationa...
- Autores:
-
Rodríguez González, Jhon Jairo
Gravini De Ávila, Eduardo José
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5909
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5909
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Academic performance
ICT
Virtual educational platforms
Teaching
Social sciences
Desempeño académico
TIC
Plataformas educativas virtuales
Didáctica
Ciencias sociales
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International