Marketing estratégico en las Pyme de servicios del subsector de Arquitectura e Ingeniería de la ciudad de Barranquilla

Organizations worldwide require management techniques to face complex and competitive markets. For this reason the objective of the research sought to analyze the Strategic Marketing in the SMEs of services of the subsector of Architecture and Engineering of the city of Barranquilla. The project was...

Full description

Autores:
Ortega Dolovitz, Ana Bernarda
Ortiz Alarcón, Andrés Manuel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6000
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6000
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Strategic marketing
Strategic
SME
Marketing estratégico
Estrategia Pyme
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International