Las redes sociales como estrategia colaborativa para fortalecer la convivencia escolar en estudiantes de 9° en la I.E. Francisco José de Caldas
School coexistence refers to the human relationships that are established among members who are an active part of the educational community such as students, teachers, managers, parents, community etc. In an equality and respect context related to the rights and the differences. One of the main reas...
- Autores:
-
Carbonó Villalba, Giselle Del Carmen
Sanjuán Mosquera, Maryan Karina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6015
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/6015
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Social networks
School life
Technological resources
Culture and peace
Values
Technological tools
Innovation
Redes sociales
Convivencia escolar
Ambientes colaborativos
Cultura y paz
Valores
Herramientas tecnológicas
Innovación
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International