Las redes sociales como estrategia colaborativa para fortalecer la convivencia escolar en estudiantes de 9° en la I.E. Francisco José de Caldas

School coexistence refers to the human relationships that are established among members who are an active part of the educational community such as students, teachers, managers, parents, community etc. In an equality and respect context related to the rights and the differences. One of the main reas...

Full description

Autores:
Carbonó Villalba, Giselle Del Carmen
Sanjuán Mosquera, Maryan Karina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6015
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/6015
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Social networks
School life
Technological resources
Culture and peace
Values
Technological tools
Innovation
Redes sociales
Convivencia escolar
Ambientes colaborativos
Cultura y paz
Valores
Herramientas tecnológicas
Innovación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International