Metodología para el diseño y creación de 30 MOOC basado en gamificación y m-learning para la formación docentes universitarios en el Departamento de Antioquia
The purpose of this research project is to develop a methodology for the design and creation of 30 MOOCs based on gamification and m-learning for the training of university teachers in the department of Antioquia, arises as a result of participation in a call funded by Colciencias and the Government...
- Autores:
-
Restrepo Quintero, Oscar Arturo
Cantillo Rodríguez, Dalgy María
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6454
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6454
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- MOOC
Teaching qualification
Higher education
Gamification
M-Learning
Cualificación docente
Educación superior
Gamificación
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International