Metodología para el diseño y creación de 30 MOOC basado en gamificación y m-learning para la formación docentes universitarios en el Departamento de Antioquia

The purpose of this research project is to develop a methodology for the design and creation of 30 MOOCs based on gamification and m-learning for the training of university teachers in the department of Antioquia, arises as a result of participation in a call funded by Colciencias and the Government...

Full description

Autores:
Restrepo Quintero, Oscar Arturo
Cantillo Rodríguez, Dalgy María
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6454
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6454
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
MOOC
Teaching qualification
Higher education
Gamification
M-Learning
Cualificación docente
Educación superior
Gamificación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International