Estrategias inclusivas mediada por las tic para la formación de estudiantes con discapacidad visual

This research seeks to propose inclusive strategies mediated by ICT for the training of students with visual disabilities. It is based on the emerging paradigm, with a mixed approach, descriptive inductive method and non-experimental design. With an intentional population of 7 basic primary educatio...

Full description

Autores:
Castro Pérez, Manuel De Jesús
Téllez Parra, Sandy Paola
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9202
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9202
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Visual impairment
Inclusion
Training
TIC
Strateg
Discapacidad visual
Inclusión
Formación
Estrategias
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)