Estrategias inclusivas mediada por las tic para la formación de estudiantes con discapacidad visual
This research seeks to propose inclusive strategies mediated by ICT for the training of students with visual disabilities. It is based on the emerging paradigm, with a mixed approach, descriptive inductive method and non-experimental design. With an intentional population of 7 basic primary educatio...
- Autores:
-
Castro Pérez, Manuel De Jesús
Téllez Parra, Sandy Paola
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9202
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9202
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Visual impairment
Inclusion
Training
TIC
Strateg
Discapacidad visual
Inclusión
Formación
Estrategias
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)