Mediación didáctica para el desarrollo de competencias comunicativas en lengua extranjera en estudiantes de inclusión educativa

The objective of this research was to carry out an analysis about the weaknesses, opportunities, strengths and threats of the population of students with Special Educational Needs or inclusion, especially for the blind and those with low vision to reinforce their teaching-learning process in the sub...

Full description

Autores:
Arteaga Narvaez, Eder Antonio
Niño Cajamarca, Lilian
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9707
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9707
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactic strategies
Inclusive education
Communicative competences
Estrategias didácticas
Educación inclusiva
Competencias comunicativas
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)