Gestión Participativa Y Calidad Educativa En El Contexto Del Plan De Mejoramiento Institucional En Escuelas Colombianas

The purpose is to understand the meanings that educational actors of the Magdalena - Colombia, assign to the Plan of Institutional Improvement; Instrument where the macro, meso and micro of the educational policy converge, considering Participatory Management and Educational Quality. From a qualitat...

Full description

Autores:
Marin Gonzalez, Freddy Valmore
Riquett Escorcia, Marlene Judith
Pinto, Maria Cecilia
Romero Caballero, Samara Cecilia
Paredes, Ana Judith
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1915
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/1915
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Política Educativa
Planeación Organizacional
Toma De Decisiones
Educational Policy
Organizational Planning
Decision Making
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual