Gestión Participativa Y Calidad Educativa En El Contexto Del Plan De Mejoramiento Institucional En Escuelas Colombianas
The purpose is to understand the meanings that educational actors of the Magdalena - Colombia, assign to the Plan of Institutional Improvement; Instrument where the macro, meso and micro of the educational policy converge, considering Participatory Management and Educational Quality. From a qualitat...
- Autores:
-
Marin Gonzalez, Freddy Valmore
Riquett Escorcia, Marlene Judith
Pinto, Maria Cecilia
Romero Caballero, Samara Cecilia
Paredes, Ana Judith
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/1915
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/1915
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Política Educativa
Planeación Organizacional
Toma De Decisiones
Educational Policy
Organizational Planning
Decision Making
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual