Didáctica de la historia mediada por la taxonomía de Bloom

The study is contextualized in the didactics of history; takes as a reference the importance that the curriculum should give to the disciplinary and interdisciplinary teaching of this area of human knowledge, specifically in the field of mediation processes that lead to a set of intellectual operati...

Full description

Autores:
Altamar Lambraño, Andres Felipe
Struen Martinez, Jimmy De Jesus
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9489
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9489
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactics of History
Bloom's Taxonomy
Teaching and Learning
History
Social Sciences
Didáctica de la Historia
Taxonomía de Bloom
Enseñanza y Aprendizaje
Historia
Ciencias Sociales
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)