Didáctica de la historia mediada por la taxonomía de Bloom
The study is contextualized in the didactics of history; takes as a reference the importance that the curriculum should give to the disciplinary and interdisciplinary teaching of this area of human knowledge, specifically in the field of mediation processes that lead to a set of intellectual operati...
- Autores:
-
Altamar Lambraño, Andres Felipe
Struen Martinez, Jimmy De Jesus
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9489
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9489
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didactics of History
Bloom's Taxonomy
Teaching and Learning
History
Social Sciences
Didáctica de la Historia
Taxonomía de Bloom
Enseñanza y Aprendizaje
Historia
Ciencias Sociales
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)