Aprendizaje colaborativo como estrategia de mediación didáctica para el fortalecimiento de la comprensión lectora en contextos etnoeducativos
Collaborative learning is a pedagogical strategy that promotes the exchange of knowledge among students and the educational community, with the aim of improving their reading skills and their motivation for reading. This research aims to analyze the reading comprehension processes of primary school...
- Autores:
-
García Miranda, Roger Enrique
Pérez Obeso, Virginia Mara
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13010
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13010
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Estrategia didáctica
Aprendizaje colaborativo
Comprensión lectora
Didactic strategy
Collaborative learning
Reading comprehension
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)