Transversalidad curricular en la gestión del conocimiento

From the sociocritical paradigm and investigation based on participatory actions, this study proposed to analyze the integration of curricular transversality for knowledge management. Findings let us conclude that teacher's praxis is fragmentary, the needs of current challenges of the context a...

Full description

Autores:
Rodelo Molina, Milys Karina
TORRES DIAZ, GABRIEL AGENOR
JAY VANEGAS, WITT
Flórez Guzmán, Yazmín
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7434
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7434
http://doi.org/10.5281/zenodo.4278338
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Curricular design
Competences
Axes of transversality
Knowledge management
Diseño curricular
Competencias
Ejes transversales
Gestión del conocimiento
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal