Estrategias pedagógicas para mitigar conductas disruptivas en las estudiantes de 4° en la Institución Educativa Politécnico de Soledad
The present investigation of quantitative approach has as purpose to define the incidence of pedagogical strategies to reduce disruptive behavior in students of 4th grade of the Polytechnic Educational Institution of Soledad, so that the operationalization of the objectives was performed under the q...
- Autores:
-
Donado Miranda, David José
Serrano Fontalvo, Luisa Fernanda
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6064
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6064
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Disruption
Pedagogical strategies
Disrupción
Estrategias pedagógicas
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International