La didáctica lúdica, mediadora en el aprendizaje significativo
This research emerges from our role as a support teacher (PTA) in the class room and through the accompaniment processes with the teachers, detecting /as a problem the lack of implementation or integration of playful activities during the development of the classes; for this reason, we have implemen...
- Autores:
-
Pomare Smith, Katia Alcira
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2885
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2885
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didáctica lúdica
Aprendizaje significativo
Mediación
Línea de investigation: Currículo
Playful games or activities
Meaningful learning
Mediation
Research line: Curriculum
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual