La didáctica lúdica, mediadora en el aprendizaje significativo

This research emerges from our role as a support teacher (PTA) in the class room and through the accompaniment processes with the teachers, detecting /as a problem the lack of implementation or integration of playful activities during the development of the classes; for this reason, we have implemen...

Full description

Autores:
Pomare Smith, Katia Alcira
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2885
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/2885
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didáctica lúdica
Aprendizaje significativo
Mediación
Línea de investigation: Currículo
Playful games or activities
Meaningful learning
Mediation
Research line: Curriculum
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual