Las inteligencias múltiples, un factor que contribuye en el desarrollo de las estrategias metodológicas y la evaluación en la asignatura de inglés en el grado 3°
The present research project arises from an educational problem when reviewing and rethinking classroom practices in relation to the teaching of the English language, which in turn allowed the implementation of a curriculum proposal based on the components of methodological strategies and the evalua...
- Autores:
-
Blanco Valera, Danna Carolina
Morales Escorcia, Laura Vanesa
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8070
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8070
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Multiple Intelligences
Curriculum
Methodological strategies
Evaluation
English language universal
Inteligencias múltiples
Currículo
Estrategias metodológicas
Evaluación
Inglés idioma universal
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International