Las inteligencias múltiples, un factor que contribuye en el desarrollo de las estrategias metodológicas y la evaluación en la asignatura de inglés en el grado 3°

The present research project arises from an educational problem when reviewing and rethinking classroom practices in relation to the teaching of the English language, which in turn allowed the implementation of a curriculum proposal based on the components of methodological strategies and the evalua...

Full description

Autores:
Blanco Valera, Danna Carolina
Morales Escorcia, Laura Vanesa
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8070
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8070
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Multiple Intelligences
Curriculum
Methodological strategies
Evaluation
English language universal
Inteligencias múltiples
Currículo
Estrategias metodológicas
Evaluación
Inglés idioma universal
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International