Filosofía para niños y niñas con enfoque diferencial para fortalecer el clima escolar en estudiantes de básica primaria
The objective of the research is to propose a sequence of pedagogical strategies of Philosophy for boys and girls with a differential approach to strengthen the school climate in elementary school students of the District Educational Institution La Libertad and the Carlos Meisel Educational Institut...
- Autores:
-
Ebratt Restrepo, José Alberto
Herrera Cañate, Luz Estela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13050
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13050
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Philosophy for children
Differential approach
School climate.
Filosofía para niños
Enfoque diferencial
Clima escolar.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)