Filosofía para niños y niñas con enfoque diferencial para fortalecer el clima escolar en estudiantes de básica primaria

The objective of the research is to propose a sequence of pedagogical strategies of Philosophy for boys and girls with a differential approach to strengthen the school climate in elementary school students of the District Educational Institution La Libertad and the Carlos Meisel Educational Institut...

Full description

Autores:
Ebratt Restrepo, José Alberto
Herrera Cañate, Luz Estela
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13050
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13050
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Philosophy for children
Differential approach
School climate.
Filosofía para niños
Enfoque diferencial
Clima escolar.
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)