Pedagogía afectiva para la convivencia y el desarrollo humano
The purpose of this research was to analyze school coexistence in educational institutions in the southeastern part of London, and reflect from the affective pedagogy to improve community treatment. It addresses a mixed model, qualitative and quantitative approaches, sticking to the design of concur...
- Autores:
-
Sánchez Ortiz, José Mauricio
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/820
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/820
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reflexión
Convivencia escolar
Pedagogía afectiva
Inteligencia emocional
Desarrollo humano
Reflection
School life
Affective education
Emotional intelligence
Uman development
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual