Estrategias didácticas lúdicas mediada por la WEB 2.0 para el fortalecimiento de la comprensión lectora en los estudiantes

The purpose of the research was to design a playful didactic strategy mediated by WEB 2.0 to strengthen students reading comprehension. It was structured under a quantitative approach, using an observation technique, collecting and characterizing the results with the use of descriptive statistics fo...

Full description

Autores:
Valencia García, Amparo
Obregón Arboleda, Rinson
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7418
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/7418
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactic strategies
Reading comprehension
Web 2.0
Estrategias didácticas
Comprensión lectora
Web 2.0
Gamificación
Ludificación
Gamification
Ludification
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International