Estrategias didácticas lúdicas mediada por la WEB 2.0 para el fortalecimiento de la comprensión lectora en los estudiantes
The purpose of the research was to design a playful didactic strategy mediated by WEB 2.0 to strengthen students reading comprehension. It was structured under a quantitative approach, using an observation technique, collecting and characterizing the results with the use of descriptive statistics fo...
- Autores:
-
Valencia García, Amparo
Obregón Arboleda, Rinson
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7418
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7418
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didactic strategies
Reading comprehension
Web 2.0
Estrategias didácticas
Comprensión lectora
Web 2.0
Gamificación
Ludificación
Gamification
Ludification
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International