Efecto de la metodología Singapur en el desarrollo de la competencia comunicación en el área de matemática para estudiantes de grado sexto
The present work establishes the effect of the Singapore Methodology for the strengthening of mathematical communication competence, in relation to the variational thinking in sixth grade students of the IED Lestonnac of Barranquilla. The methodology was framed in a quantitative approach of a quasi-...
- Autores:
-
Vargas Acosta, Liliana Mercedes
Sotillo Fajardo, Elkye Xiomara
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5538
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5538
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Singapore methodology
Competence
Mathematical communication
Variational thinking
Metodología Singapur
Competencia
Comunicación matemática
Pensamiento variacional
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International