Estilos de aprendizaje y rendimiento académico en ciencias sociales
This research aimed to analyze the relationship between learning styles and academic performance of social sciences. The study paradigm was positivist, the quantitative approach; the design is non-experimental, transactional and correlational. The sample consisted of 53 tenth grade students of the I...
- Autores:
-
Polo Molinares, Yadín José
Pereira Vergara, Viviana Cecilia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5772
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5772
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Learning styles
Academic performance
Social science learning
SAI test
Estilos de aprendizaje
Rendimiento académico
Aprendizaje de ciencias sociales
Prueba SAI
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International