Estilos de aprendizaje y rendimiento académico en ciencias sociales

This research aimed to analyze the relationship between learning styles and academic performance of social sciences. The study paradigm was positivist, the quantitative approach; the design is non-experimental, transactional and correlational. The sample consisted of 53 tenth grade students of the I...

Full description

Autores:
Polo Molinares, Yadín José
Pereira Vergara, Viviana Cecilia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5772
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5772
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Learning styles
Academic performance
Social science learning
SAI test
Estilos de aprendizaje
Rendimiento académico
Aprendizaje de ciencias sociales
Prueba SAI
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International