Mediación didáctica de la gamificación como fundamento para la comprensión lectora
Difficulties in reading comprehension and the mediation of new technologies in learning processes are central issues for the educational system. This research is contextualized in two public institutions in the department of Sucre - Colombia, in which a problem has been identified in the development...
- Autores:
-
García Tovar, Mathius Hermans
Rueda Domínguez, Andrea Marcela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9497
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/9497
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Didactic mediation
Gamification
Reading comprehension
Reading levels
Inferential level
Didactic strategies
Mediación didáctica
Gamificación
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Nivel inferencial
Estrategias didácticas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)