Mediación didáctica de la gamificación como fundamento para la comprensión lectora

Difficulties in reading comprehension and the mediation of new technologies in learning processes are central issues for the educational system. This research is contextualized in two public institutions in the department of Sucre - Colombia, in which a problem has been identified in the development...

Full description

Autores:
García Tovar, Mathius Hermans
Rueda Domínguez, Andrea Marcela
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9497
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9497
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Didactic mediation
Gamification
Reading comprehension
Reading levels
Inferential level
Didactic strategies
Mediación didáctica
Gamificación
Comprensión lectora
Niveles de lectura
Nivel inferencial
Estrategias didácticas
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)