Empoderamiento del currículo de matemáticas en los profesores de transición y primero como estrategia de mejoramiento

The curricular articulation from one grade to another, particularly in the initial transition and first grade education represents an important line in the understanding and improvement of the primary school classroom practices, especially in the official Colombian schools, where for multiple reason...

Full description

Autores:
Lara Tinoco, Katia
Martínez Arrieta, Edgar
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5537
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5537
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Empowerment
Curriculum
Articulation
Initial education
Mathematics
Upgrade
Empoderamiento
Currículo
Educación inicial
Matemáticas
Mejoramiento
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International