Empoderamiento del currículo de matemáticas en los profesores de transición y primero como estrategia de mejoramiento
The curricular articulation from one grade to another, particularly in the initial transition and first grade education represents an important line in the understanding and improvement of the primary school classroom practices, especially in the official Colombian schools, where for multiple reason...
- Autores:
-
Lara Tinoco, Katia
Martínez Arrieta, Edgar
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5537
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11323/5537
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Empowerment
Curriculum
Articulation
Initial education
Mathematics
Upgrade
Empoderamiento
Currículo
Educación inicial
Matemáticas
Mejoramiento
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International