Comprensión lectora: una herramienta para la resolución de problemas matemáticos en básica primaria

In current education it is necessary to implement innovative pedagogical practices with methodologies that motivate a better teaching-learning process, leading to meaningful changes within the curricula of educational institutions, and become reflected in the strengthening of skills and competencies...

Full description

Autores:
Marriaga Gutiérrez, Mileidis del Carmen
Páez Gómez, Pierre Paolo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3192
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/3192
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Comprensión lectora
Resolución de problemas matemáticos y estrategia metodológica
Reading comprehension
Mathematical problem solving and methodological strategy
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International