El blog como estrategia didáctica para el mejoramiento del proceso enseñanza-aprendizaje del idioma inglés en estudiantes de secundaria

The incorporation of TIC in learning and the implementation of the blog as a didactic strategy have been fundamental tools that have changed the motivation of students, facilitating teaching- learning in an innovative and enriching way, thus obtaining the best results in their knowledge demonstrated...

Full description

Autores:
Torres Rodríguez, Ildalid
Escorcia Meriño, Gissette
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8921
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8921
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Blog
Learning
Pedagogical strategy
Competences
English
Blog
Aprendizaje
Estrategias didácticas
Competencias
Inglés
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International