El blog como estrategia didáctica para el mejoramiento del proceso enseñanza-aprendizaje del idioma inglés en estudiantes de secundaria
The incorporation of TIC in learning and the implementation of the blog as a didactic strategy have been fundamental tools that have changed the motivation of students, facilitating teaching- learning in an innovative and enriching way, thus obtaining the best results in their knowledge demonstrated...
- Autores:
-
Torres Rodríguez, Ildalid
Escorcia Meriño, Gissette
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8921
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8921
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Blog
Learning
Pedagogical strategy
Competences
English
Blog
Aprendizaje
Estrategias didácticas
Competencias
Inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International