Caracterización de las prácticas docentes en el proceso de enseñanza de la comprensión lectora
This article presents a study in the scientific field of didactics of teaching for reading comprehension, with a qualitative focus focuses on the characterization of the practices of four teachers of ninth grade, secondary level; where using instruments such as the interview with semi-structured que...
- Autores:
-
Rovira Meza, Rafael S
Bolaño Granados, Ana Isabel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/2748
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/2748
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Prácticas docentes
Creencias
Saberes
Comprensión lectora
Estrategias pedagógicas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual