Relación entre los estilos de aprendizaje y el proceso de evaluación en la educación básica primaria

The main objective of the research was to analyze the relationship between learning styles and evaluation processes in students of the primary school of the Northwest Educational Institution of Soledad. Therefore, it is based on a quantitative methodology under the descriptive perspective with a doc...

Full description

Autores:
Noriega Colina, Norelys Jurley
Sánchez Martínez, Aydeé Patricia
Marín González, Freddy
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5789
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5789
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Learning styles
Evaluation processes
Primary basic education
Estilos de aprendizaje
Procesos de evaluación
Educación básica primaria
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International