Objetos virtuales de aprendizaje como mediación didáctica para el desarrollo del pensamiento matemático en los estudiantes de la Básica Primaria

The purpose of this research was to analyze the contribution of Virtual Learning Objects as a didactic mediation to the development of mathematical thinking in elementary school students, it was structured under the complementary emerging paradigm; a mixed descriptive-explanatory research approach a...

Full description

Autores:
Peralta Correa, Indulain Antonio
Pérez Pérez, Diana Alejandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8949
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8949
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Virtual learning objects OVA
Mathematical thinking
Didactic mediation
ICT
Objetos virtuales de aprendizaje OVA
Pensamiento matemático
Mediación didáctica
TIC
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International