Uso de la pregunta convergente y divergente para desarrollar competencias en torno a la lectura crítica en estudiantes de noveno grado
The present study presents the results of a research whose objective is to establish the effect of the convergent and divergent question strategy in the levels of critical reading skills of the ninth grade students. This project is carried out in a public institution, under empirical analytical epis...
- Autores:
-
Quintana Blanco, Sandra Elena
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/69
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/69
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pregunta
Pregunta convergente
Pregunta divergente
Lectura crítica
Question
Convergent question
Divergent question
Critical reading
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual