Propuesta para la apropiación de modelo de pedagogía conceptual en las prácticas pedagógicas
This research work proposes strategies for the appropriation of Conceptual Pedagogy in the Pedagogical Practices. At the methodological level, the research was developed as descriptive with a quantitative method, with a descriptive level, within the positivist paradigm. The technique used is the sur...
- Autores:
-
Gualdrón Cárdenas, Ella Cecilia
Llerena Viloria, Olga Patricia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/7734
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/7734
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pedagogical models
Pedagogical practice
Conceptual pedagogy
Modelos pedagógicos
Práctica pedagógica
Pedagogía conceptual
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International