Trabajo independiente interdisciplinar en programas académicos de contabilidad y finanzas

The cognitive independence of the student implies processes of pedagogical resignification, focused on inde-pendent and autonomous work of an interdisciplinary nature, corresponding to the professional model conceived in higher education. From this perspective, didactic mediation focused on the teac...

Full description

Autores:
Bermúdez Chaveco, Libia
Teope Romero, Misleidis
Rodríguez Garcel, Esnaidel
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5896
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5896
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.09
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Mediación didáctica
Trabajo independiente
Interdisciplinariedad
Didactic mediation
Independent work
Interdisciplinary
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal