Trabajo independiente interdisciplinar en programas académicos de contabilidad y finanzas
The cognitive independence of the student implies processes of pedagogical resignification, focused on inde-pendent and autonomous work of an interdisciplinary nature, corresponding to the professional model conceived in higher education. From this perspective, didactic mediation focused on the teac...
- Autores:
-
Bermúdez Chaveco, Libia
Teope Romero, Misleidis
Rodríguez Garcel, Esnaidel
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5896
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5896
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.2.2019.09
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Mediación didáctica
Trabajo independiente
Interdisciplinariedad
Didactic mediation
Independent work
Interdisciplinary
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal